tirsdag den 11. september 2012

Første billeder fra Grønland

 Udsigt fra mit flyvindue - Air Greenland

 Da jeg kom til tax-free i Sønderstrømfjord var dette mit første syn -
Heldigvis havde de også lidt mere dansk slik :-)

 Første møde med Grønlandsk vand. Det smager lidt anderledes end man er vant til,
da der ikke er kalk i vandet.... men øv hvor får man statisk hår af en hårvask heroppe

 Mit midlertidige hjem ;-)

 Myggedalen hvor jeg pt. bor

                                                                      En tur på Brættet



                                                              Mit nye Fitness World :-)


Smukt

 Folk stiller op med deres boder hver dag foran Brugsen

Har afklaret mit mysterie og spurgt en grønlænder."Jep vi drikker nok i gennemsnit mere Sun top end en dansker" Det tror jeg nok :-)

 Afslapningspletten - det er bare skønt

 Nyder solen på terassen


Nogen der sagde global opvarmning?

Mine danske vandreveninder
 Vandregruppen

 Kamilla den glade vandre- ihvertfald da jeg nåede toppen :-)

 Her på Stor Malenes højeste punkt

 Lige stedet for en kræmmer - jeg skulle have taget boden med :-)

Smukt nordlys - Fantastisk

1 kommentar:

  1. Hvor ser det dejligt ud!!

    Jeg har prøvet at kommentere flere gange, men det er ikke lykkeds. Håber det gør nu..

    Håber det gode humør og den helt utrolige gæstfrihed fortsætter ( der kunne vi andre hvis godt lære noget..)

    Skulle hilse fra Palle.
    Kh Trine.

    SvarSlet