lørdag den 3. november 2012

KKF - nu som bestyrelsesmedlem

Man oplever meget her i Grønland og mulighederne er mange. Ud over min titel som HR-konsulent har jeg nu også tilegnet mig en titel som bestyrelsesmedlem for Niuernermik Ilinniarfik, der er Grønlands handelsskole. Bestyrelsesarbejdet omfatter handelsskolen i Nuuk og handelskolen i Qaqortoq (Syd Grønland)

http://ninuuk.gl/om-handelsskolen/bestyrelse/#.UJUt3o74Xvo

Hvad min nye titel hel præcis indebærer, ved jeg faktisk ikke ...men man skal jo lære, så længe man lever :-) For mig giver det god mening at tage posten, da jeg er elevansvarlig for Selvstyrets kontorelever, der tager deres uddannelsesforløb på handelsskolen. Nå ja og så har jeg også hørt, at min forgænger fik en tur til Syd Grønland i forbindelse med et bestyrelsesmøde - man har lov at håbe, at dette sker igen  :-)

I fredags (cirka 4 dage efter min udtagelse) fik jeg min første forespørgsel fra formanden i bestyrelsen:
"Hvad er min holdning til, at slå handelsskolen i Syd grønland sammen med gymnasiet og lave en fælles bestyrelse?"Hmm den tænker jeg lige over i weekenden, mens jeg googler mig til lidt mere viden om skolerne, bestyrelsen osv.

Sådan er det i Grønland ...man bliver kastet lige ud i det. "Learning by doing"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar