lørdag den 9. november 2013

Jobmesse og Danmark lige om hjørnet

På mandag rejser min kollega og Laila og jeg til København. Det er nemlig tid til årets jobmesse for grønlandske studerende i Danmark og alle øvrige, der er interesseret i et job i Grønland. Jeg kan kun anbefale at tage turen herop :-) !!

I første omgang vil jeg anbefale alle, der drømmer om Grønland, til at kigge forbi Jobmessen. De fleste store grønlandske virksomheder vil være repræsenteret.

Jobmessen finder sted lørdag d. 16. november i KBH, på Hotel Scandic, Vester søgade 6. Der er åbent for alle fra kl. 9-12, hvorefter der efterfølgende kun er adgang for de grønlandske studerende.

Søndag d. 17. november er Jobmessen i Århus på Hotel Radisson Blu, Magrethepladsen 1. Igen er der åbent for alle fra kl. 9-12.

Læs mere om jobmessen her:

http://naalakkersuisut.gl/da/Naalakkersuisut/Job/Den-groenlandske-jobmesse-i-Danmark-2013

Jeg glæder mig virkelig til at komme til Danmark. Jeg skal på et forhåbentlig spændende kursus i rekruttering og jobinterviews i KBH og så har jeg selvfølgelig masser af aftens aftaler med venner og veninder.

Efter jobmessen slutter i Århus tager jeg til Aalborg og holder en dejlig uges ferie med min familie. Det bliver FANTASTISK. Jeg er nemlig blevet moster til en prinsesse for nyligt og ih hvor jeg glæder mig til at skulle hilse på hende. Faktisk skal hun døbes under min ferie, mens søster og svoger skal giftes. Ih hvilke herligheder.

 
Se en guldklump jeg skal til Danmark og hilse på!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar