lørdag den 9. november 2013

Tjenesterejse Ilulissat, Aasiaat og Sisimiut

Ih så har jeg også fået set isbjerge. I sidste uge var jeg på tjenesterejse i forbindelse med "Uddannelseskaravanen". Uddannelseskaravanen har til formål at rejse rundt på den grønlandske kyst og præsentere uddannelsesmuligheder for den grønlandske ungdom. I den forbindelse deltog Selvstyrets Centraladministration for at fortælle de unge om vores arbejdsplads og elevpladser.

Jeg havde den søde elev Ivalo med på tur.

Det var en oplevelse af de store til trods for, at jeg selvfølgelig blev ramt af snot og influenza...typisk. Jeg holdt mig dog oprejst og fandt også overskud til at lege turist. Min ven Tue fra introkurset i KBH var i Ilulissat samtidigt, så vi tog en sejltur sammen.

Her billeder fra rejsen:

 Smukke Ilulisat
 Julemandens kane
 Man ved man er i Grønland, når man ser den slags skilte
 Slædehundene skal snart i gang efter en lang sommerpause
 Sejltur på isfjorden

 Julemandens postkasse


 Ivalo og jeg til uddannelseskaravane
 Tue og jeg


 Uddannelseskaravane

Ingen kommentarer:

Send en kommentar