lørdag den 30. november 2013

Julebingo :-)

Som jeg har berettet om tidligere er bingo/banko det store hit i Grønland. Ja og jeg er efterhånden ved at være lidt af en ekspert i spillet, i hvert fald har jeg i dag deltaget i mit fjerde grønlandske bingo/banko spil. Vidste I i øvrigt hvad forskellen er på bingo og banko? Ellers kan eksperten her da lige hjælpe jer:

1. I banko vinder man ting
2. I bingo vinder man penge.

Ud over bingo har jeg i denne uge været til et overdådigt kaffemik hos en kollega, som fyldte 60, ligesom jeg har været til årets første julefrokost med en masse Djøf'er gennem DJØF's fællesklub her i Grønland.

Lidt billeder fra en festlig dag med julebingo og skønne venner:

 Hanne, Tue, Allan og Anja klar til at spille
 
 Så er vi i gang
 
 Hanne fik en række og vandt dermed en hund
 
 Drengene kunne ikke få nok og nuppede endnu en runde
 
 Heldige Allan - 2 rækker og en bunke præmier
 

Selvom jeg ikke vandt noget, vandt jeg alligevel lidt - Tue gav mig sin tombolapræmie :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar