torsdag den 20. december 2012

Et postbud kom forbi


Og jeg elsker det J

 

Onsdag eftermiddag og surprise for en postkassetømning J

 

1)     Ugeavisen – Den er så hygge

2)     Julekort fra Mutsi og Daddy med kærlige ord J

3)     En pakkeseddel fra Danwest

 

Danwest er et sommerhus udlejningsfirma, som jeg søgte job hos efter endt uddannelse, da de søgte deres første akademiker. Inden jeg kom til jobsamtale hos dem, havde jeg fået jobbet her i Nuuk og takkede derfor nej til samtalen.

 

Men men men hvor er de dog søde….Se lige hvad pakken indeholdt. Det kalder jeg image-pleje – det må uden tvivl være et godt sted at være medarbejder J Hvad gør det så, at man arbejder ved det offentlige, hvor de ikke giver julegaver, når man får en pakke alligevel …Ho ho ho J

 

Jeg er lidt af et heldigt asen. I fredags modtog jeg nemlig den dejligste julepakke på job sendt fra mor og far. Masser af jule hjemmebag, chokolade, julepynt, julethe og selvfølgelig frugtstænger – Life is great J
 
 Onsdags posten
 
 Jeg åbnede den store kasse
 
 Lækker julehilsen :-)
 
Og det fine kort fra mor og far

Ingen kommentarer:

Send en kommentar