mandag den 17. december 2012

Hvem sagde biograf

I de fire måneder, jeg har været i Nuuk, har jeg simpelthen gået i biograf mere end nogensinde før. Dette skyldes hovedsageligt, at vores personaleforening på arbejde ofte arrangere ture herind - gratis vel og mærket :-)

Sidste onsdag var jeg til verdens præmiere på Hobbitten - hvem skulle have troet det. Dette var dog ikke med personaleforeningen. Hanne spurgte om jeg ville med, da de var en hel gruppe, som skulle ind og overvære denne store begivenhed.

Egentlig var det dømt til at gå galt:

1) Kamilla Fuglsang og fantasy film = dårlig kombination

2) Kamilla Fuglsang og lange film = Endnu dårligere kombination

3) Kamilla Fuglsang og en film, der først starter kl. 21 en onsdag aften = Max dårlig kombination

Inden forestillingen var vi ude og spise Thaimad, hvilket var virkelig lækkert- og så hyggeligt. Herefter gik filmen igang - og Kamillas Fuglsangs sovetid gik igang.

Ha ha jeg havde fået købt et par ret smarte clip-3D briller og tænkte: "De opdager da ikke, hvis man tager en lille skraber under brillen. Meeeen det gjorde de - til stor morskab efter filmen :-)

Min vurdering: "Hobbitten kan ikke anbefales" :-)


 Frisk og fredig inden film start
 
 Så lækre
 
 Brille og lakridspive - så kører det :-)
 
Mine sidemakker - og damerne der bemærkede min skraver :-/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar