lørdag den 2. marts 2013

Halvårs jubilæum

Igår var det den 1. marts, hvilket betød, at jeg har været ansat ved Grønlands Selvstyre i et halvt år. Samtidig har jeg boet i Grønland i et halvt år og 3 dage :-) Tiden er godt nok fløjet afsted - og jeg har intet fortrudt.

Igår blev lidt af en fejring-jubilæums dag - I Loooove it :-)  Et halvt år i Grønland og jeg havde stadig ikke fået smagt "Grønlands kagen". Derfor besluttede jeg, at dette måtte være dagen. Resultatet blev et smut fra arbejde og en tur i Brugsen, hvor jeg fik købt en "Grønlands kage" og selvfølgelig nogle flag :-) Kagen kom på bordet til kontormødet og jeg fik et "Pilluarit", hvilket er tillykke på grønlandsk.

Her er Grønlands kagen, som der er en blanding mellem brød og kage - måske lidt alla en rosinbolle i kage.

I denne uge er mine veninder Mette, Katrine og Naja flyttet ind i en dele-lejlighed neden under min. Det er simpelthen SÅ hyggeligt. Fredag morgen skrev Mette om jeg ikke kom inden om dem efter job. Selvfølgelig gjorde jeg det. Da Mette fandt ud af, at jeg havde halv års jubilæum kom der både bobler og slik på bordet.

 Sikke en dejlig nabo jeg har fået

Kamillas halv-års jubilæum.

Efter besøget hos Mette, var jeg inviteret til sushi night hos min veninde Rikke. Vi var fem piger, 3 flasker hvidvin og alt for meget lækkert hjemmelavet sushi.

Det var en super hyggelig sushi aften med Rikke, Mette, Christina og Kiwie.  Vi fik afprøvet Rikkes julegave "Logo-spillet", hvilket virkelig var good fun :-) Forspiste og trætte gik Mette og jeg hjem i både snevejr og smukt nordlys - Grønland er nu slet ikke så ringt :-)


Rikkes homemade sushi - mum


Ingen kommentarer:

Send en kommentar